مناسب ترین قیمت درب حیاط cnc

با این اوضاع نابسامان بازار، تمامی خریداران به دنبال مناسب ترین قیمت درب حیاط cnc می باشند؛ اما تنها قیمت مناسب کافی نیست چرا که تکمیل کننده این اصل مهم کیفیت های رضایت بخش می باشد. این مجموعه تولیدی با در نظر داشتن الگوریتم های تولیدی خاص و به روز بهترین محصولات را طراحی و تولید نموده و در اختیار کاربران قرار می دهد. با در نظر داشتن گوناگونی مدل های موجود در این صنعت، میتوان درک کرد که قیمت های گوناگونی هم برای این قبیل تولیدات وجود خواهد داشت. با این حال مجموعه فرفورژه سازان تبریز قصد دارد تا قدم به قدم به توضیح این حیطه بپردازد و به نوعی هم پاسخگوی تمامی سوالات شما دوستان باشد.

به ادامه مطالب توجه داشته باشید تا با انواع محصولات آشنایی پیدا کنید.

نمونه درب های  cnc

بایستی کمی به ریشه این فرایند نگاهی داشته باشیم؛ در اصل CNC مخفف واژه های Computer numerical control می باشد که  به معنای کنترل عددی است. در این روز ها بیشتر افراد ترجیح خود را از بابت این نوع از درب ها می نمایند که این عمل هم بی دلیل نمی باشد. مدل های موجود برای درب سی ان سی را می توان بر روی درهای چوبی و فلزی هم اجرا نمود. بایستی به این مسئله هم دقت گردد که با یک دستگاه نمی توان هم بر روی فلز طرح پیاده سازی کرد و هم بر روی چوب طرح زد، پس قابل درک است که در دستگاه درهای cnc، نوع فلزی و چوبی متفاوت می باشد، اما در ادامه این موضوع باید یاد آور شد که روش کار آن ها به نوعی  یکسان است.

روش کار دستگاه سی ان سی  برای درب های فلزی و چوبی

همانطور که در بخش بالایی اشاره شد نوع دستگاه ها در نوع چوبی و فلزی متفاوت است ولی روند کاری یکسان طی می شود، به این صورت که طرح مورد نظر توسط نرم افزار خاص کامپیوتری ایجاد می گردد و بعد از این مرحله، دستگاه سی ان سی میلینگ طرح درب cnc را بر روی درها اجرا می نماید.

انواع درب های لیزری

اما اینک کمی هم به انواع درب های لیزری در عصر حاضر بپردازیم:

  • درب چوبی لیزری
  • درب های لیزی لیزری
  • درب های ضد سرقت لیزری
  • درب های فلزی طرح لیزری
  • درب طرح لیزری پی وی سی

مقایسه قیمت درب حیاط cnc

تولیدات متنوع این روز ها همگی وابسته به متدهای جدید و بهره گیری از ماشین آلات مختلف و کارآمد می باشد، تنوع درب های cnc را تنها از جنبه ظاهری نمی توان اعلام داشت چرا که  تنوع بالایی هم در جنس و کیفیت دیده می شود. همین اصل هم به تنهایی سبب شده است تا هیچگونه محدودیتی برای استفاده از طرح های سی ان سی برای درب های داخلی، سرویس بهداشتی،  پارکینگ و … وجود نداشته باشد و به نوعی تولید کننده به راحتی پاسخگویی تمامی موارد باشد.

این مجموعه با در نظر داشتن کیفیت های عالی و قیمت های مقرون به صرفه در خدمت شما می باشد.

به راحتی با صرف چند لحظه می توانید از به روز ترین قیمت درب حیاط cnc مطلع شوید.

عوامل موثر بر قیمت درب حیاط cnc فلزی

در خصوص انواع درب های سی ان سی اشاره کوتاهی داشتیم و با انواع درب های سی ان سی  کاربردی آشنایت پیدا کردیم، به عنوان نمونه می توان بیان کرد که درب های CNC فلزی اکثراً برای ورودی خانه های ویلایی و باغ ها استفاده می شوند. قیمت درب سی ان سی بر اساس طرح و کاربردهای آن تفکیک می شود و از جمله اصل های تاثیر گذار در حوزه قیمت گذاری، می توان به نکات زیر اشاره کرد:

هزینه درب CNC  فلزی به دلیل کارها و الگوریتم هایی که توسط ماشین آلات انجام می شود،  گاهاً نسبت به درب فرفورژه بیشتر می شود.

همچنین ضخامت ورق بکار رفته در درب سی ان سی هم از عوامل نوسانات موجود در قیمت ها می باشد.

 چرا که در برخی مواقع با ورق های ضخیم تری تولیدات انجام می شوند که طبیعتاً وزن درب را بالا می برد.

برش و طرح دهی درب سی ان سی فلزی را با دستگاه پیلینگ یا از طریق لیزر محقق می شود.

هزینه کار از طریق دستگاه لیزر بیشتر می باشد،

 چراکه ظرافت بیشتری داشته و لوکس تر هم به نظر می رسد و گران بودن آن جائز است.

لازم به ذکر است که هرچه نقوش پیچیده تر و تخصصی تر باشد قیمت درب نیز بالاتر خواهد رفت.

کاربرد درب های سی انسی در زندگی روزمره

با توجه به رواج این محصول، بازار نیازمند تولید کنندگان بیشتری است که خلاقیت داشته باشند. بایستی در نظر داشت که انواع درب های طرح سی انسی عموماً برای درب های ورودی به کار می رود، با این حال بعضی  از افراد هم تمایل دارند تا از طرح های سی ان سی برای درب اتاق خواب استفاده کنند. درب های اتاقی سی ان سی که همراه با طرح ها و نقش های خاصی شناخته می شوند از محبوبیت بسیار خاصی برخوردار هستند و این مدل ها عموماً بر روی روکش های مصنوعی پیاده سازی می شوند تا درب از حالت سادگی و معمولی خود خارج گردد و به محیط انرژی و زیبایی خاصی ببخشد. نگران بالا رفتن قیمت ها هم نباشید!

چرا که روکش های مصنوعی از قبیل پی وی سی قیمت مناسب تری را شامل هستند،

 اما به خاطر داشته باشید که از لحاظ ظاهری قابل مقایسه با درب های چوبی و یا ام دی اف با روکش طبیعی چوب نمی باشند.

روند کاری خط تولید درب های سی انسی

از جمله نیاز های اساسی در خط تولید این حیطه، شناخت خواسته های ارباب رجوعان می باشد. با توجه به اینکه اجرای خطوط CNC  بر روی درب هایی که با روکش چوب طبیعی ساخته شده اند، امکان پذیر است، می توان تلاش تولید کنندگان را یادآور شد؛ البته این بدین معنا نیست که روکش داخل برش سی ان سی می چرخد. شما می توانید با اعلام هر آنچه در ذهن دارید، امکان تولید بهترین ها را به طراحان و پیاده سازان برنامه فراهم آورید.

ارتباط با مجموعه فرفورژه سازان تبریز

مشاوران خبره این مجموعه آماده هستند تا بهترین پیشنهادات و ایده ها را هم برای شما اعلام نمایند.

تا شما نیز از بابت سفارشات خود اطمینان خاطر داشته باشید.

تلفن تماس با فرفورژه سازان: 09120279201

جیمیل فرفورژه سازان تبریز برای ارتباط با ما : ferforjesazan@gmail.com