طراحی و تولید انواع درب های ریلی آهنی

در روزگار در پیش رو اهمیت طراحی و تولید انواع درب های ریلی آهنی بیش از پیش نمایانگر است. به این نحو که تولید درب های پارکینگ ریلی برای انواع آپارتمان ها و منازل ویلایی و موارد دیگر یکی از امور رایج و مهم پس از پایان ساخت و ساز ساختمان ها یاد می شود. در نظر داشته باشید که نصب انواع درب های ریلی آهنی برای پارکینگ ها می تواند در حین ساخت و ساز و یا سال ها پس از اتمام کار انجام گیرد و این مسئله هم مطرح است که شما می توانید با توجه به علاقه و یا مشکلاتی در صدد تعویض درب پارکینگ ساختمانی خود باشید.

گوناگونی در این حوزه از محصولات هم به چشم می خورد می خورد یعنی شما می توانید درب های پارکینگ ریلی را هم به صورت دستی و هم به صورت اتومات از بازار تهیه نمایید؛ که به راحتی می توانید از این محصولات در ساختمان های مسکونی یا انبوهی از اماکن دیگر بهرمند شوید.

نگاهی به مدل درب های ریلی

درب های ریلی از متداول ترین درب هایی می باشد که در ساختار آن اغلب از یک لنگه بر روی یک ریل بهره میگیرند. درب های ریلی را به نام هایی چون درب کشویی یا درب کشویی ریلی نیز یاد می کنند. کاربرد این نوع درب ها بیشتر در درب های پارکینگ ها و همچنین شرکت ها و ادارات مشاهده می شود. درب های ریلی که با دست باز می شوند اغلب برای فضاهای داخلی منازل و به نوعی برای درب داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این نوع درب ها به عنوان:

  • درب اتاق
  • درب کمد دیواری
  • و درب سرویس بهداشتی رایج است و باعث زیبایی دوچندان خانه می شود.

جنس این سری درب ها معمولا از متریال هایی همچون:

  • چوب
  • پی وی سی
  • نئوپان
  • و آلومینیوم است.

در مقابل درب های دستی، درب های ریلی اتوماتیک وجود دارد که مدرن تر و راحت تر می باشد. برای باز و بسته کردن آنها نیازی به نیروی مکانیکی نیست. این نوع درب ها غالبا برای فضاهای خارجی مانند:

  • ادارات
  • شرکت ها
  • پارکینگ ها
  • و… مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های درب ریلی پارکینگ ها

با در نظر داشتن افزایش تولید این سری از محصولات در میابیم که ویژگی ها و مزیت های خاصی باید در این محصولات به چشم بخورد. طراحی و تولید انواع درب های ریلی آهنی پارکینگ ها توسط متخصصان خبره این فن صورت می گیرد و معمولاً در این سری از کارگاه ها تولید دزدگیر و حفاظ های پنجره و نرده های دیوار و این قبیل محصولات نیز صورت پذیر است. علاوه بر مهیا ساختن امنیت، درب های ریلی می توانند نما و جلوه زیبایی به ساختمان شما بدهند و تردد را تا حد زیادی برای شما آسان نماید.

درب های ریلی در طرح های گوناگونی در بازار هستند. شما با انتخاب طرحی زیبا می توایند برای ساختمان خود یک هارمونی خاص را پدید آورید. به نوعی هم می توانید زیبایی ساختمان خود را چندین برابر نماید. .اگر بخواهیم به یکی از ویژگی های درب های ریلی اشاره کنیم؛ مهم ترین آنان، صدای بسیار کم آن ها در هنگام باز و بسته شدن می باشد که باعث شده نظر ها به سمتش جلب شود.

مزایای درب ریلی اتوماتیک

همانطور که در خصوص انواع درب های ریلی آهنی صحبت کردیم دانستیم که در این روزها اهمیت درب های ریلی اتوماتیک بیشتر به چشم می آید؛ اما این مورد هم بی دلیل نمی باشد. اگر بخواهیم به یک سری از مزیت های خاص درب های ریلی اتوماتیک نگاهی داشته باشیم می توانیم اعلام بداریم که درب های اتوماتیک:

  • دارا سرعت بالا هستند.
  • داشتن حداقل صدا و حداکثر قدرت و همچنین قابلیت تردد نامحدود
  • مناسب برای استفاده بر روی درب های عریض و سنگین می باشند.
  • قابلیت نصب باطری ذخیره کننده برای کارکرد در زمان قطع برق وجود دارد.
  • دارای سنسور حرکتی و چشم مادون قرمز جهت کنترل و کاهش سرعت در برخورد با موانع می باشند.
  • عملکرد آسانی را در باز و بسته کرد درب توسط ریموت، کلید یا وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه دارند.

استعلام قیمت درب های ریلی

اعلام داشتیم که در بسیاری از مجموعه های مسکونی و تجاری از انواع درب های ریلی آهنی استفاده می شود. اما در خصوص قیمت نهایی این محصولات، گاهاً تناقص های شدیدی به چشم می خورد. وزن درب ریلی و اندازه درب مهم ترین متد تاثیر گذار در قیمت انواع درب های ریلی آهنی پارکینگ می باشد. در بیشتر مواقع درب ریلی پارکینگ منازل در سایز کوچکی دیده می شوند، پس بنابراین در این شرایط هم طول درب و هم وزن آن کاهش می یابد و امکان نصب موتور درب اتوماتیک ریلی با قدرت پایین را می دهد که همین امر می تواند قیمت ها را تا حد چشمگیری کاهش دهد.

 نوع دیگری از همین درب برای ورودی کارخانجات یا سازمان ها نصب می شود. این نوع به دلیل سایزهای بزرگ درب نصب شده لوازم و قطعات بادوام تر و پر قدرت تر، بایستی نصب و همواره پشتیبانی گردند که سبب افزایش قیمت درب های اتوماتیک ریلی نصب شده می شود.

خرید آنلاین انواع درب های ریلی آهنی

در خصوص خرید انواع درب های ریلی آهنی لازم است تا اعلام بداریم که سایت فرفورژه سازان تبریز به عنوان یک پل های ارتباطی بین خریداران و تولید کنندگان می باشد. شما می توانید تمامی سفارشات خود را از طریق راه های ارتباطی درج شده در این سایت ثبت نمایید. خرید بی واسطه، دقیقا آنچه که یک خریدار انتظار دارد می باشد. در خریدهای بی واسطه هزینه ها تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد و این موضوع هم به نفع خریداران محصولات می باشد و هم تولید کنندگان.

این مجموعه با چندین سال سابقه تولید و عرضه محصولات در خدمت شما عزیزان می باشد. تضمین کیفیت محصولات گاهاً در قالب یک شعار به چشم می خورد ولی شما با مشاهده و بررسی تولیدات می توانید به خاصیت ها و متدهای برتر تولیدی انواع درب های ریلی آهنی موجود در این تیم پی ببرید.

رضایتمندی ارباب رجوعان یکی از اصل های مهم در زمینه موفقیت می باشد که پایبندی به آن هدف ماست.

ارتباط با مجموعه فرفورژه سازان تبریز

مشاوران خبره این مجموعه آماده هستند تا بهترین پیشنهادات و ایده ها را هم برای شما اعلام نمایند.

تا شما نیز از بابت سفارشات خود اطمینان خاطر داشته باشید.

تلفن تماس با فرفورژه سازان: 09120279201

جیمیل فرفورژه سازان تبریز برای ارتباط با ما : ferforjesazan@gmail.com