آخرین لیست قیمت ورق های شیروانی

اطلاع از آخرین لیست قیمت وروق های شیروانی یکی از مهم ترین فرایند ها در خرید این مدل از تولیدات می باشد. با در نظر داشتن نوسانات شدید در قیمت تمامی محصولات، لازم به یاد آوری است که راه ترین و معقول ترین روش در جهت کسب اطلاعات کافی و دقیق، تماس گرفتن با مجموعه پشتیبانی و کارشناسان می باشد. ضمن پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان، مشاوران ما همه روزه برای مشاوره و پیشنهادات بهت در خصوص محصول مد نظر شما آماده هستند. شما می توانبد با اعلام محصولی که در نظر دارید و حوزه کاری مربوطه، بهترین و مقرون به صرفه ترین پیشنهادات را مشاهده کنید.

اینک کمی به کاربرد، انواع، خط تولید و هر آنچه که مربوط به این مسئله است بپردازیم.

مطالعه این موارد خالی از لطف نخواهد بود، همراه ما باشید.

نگاهی به تعریف ورق های شیروانی

قبل از بررسی آخرین لیست قیمت ورق های شیروانی بهتر است تا به تعریف اولیه و همچنین انواع کاربرد های این محصول بپردازیم. در خصوص تعریف ورق های شیروانی می توانیم بگوییم که، ورق های شیروانی به ورق های گالوانیزه ای اتلاق می گردد که فرم دهی گردیده و به اشکال گوناگون تغییر شکل یافته است. این قبیل ورق ها با توجه به بایستگی که در کارهای عمرانی دارد و روش های استفاده و کاربردی که شامل هستند، در این روزها به سبک رنگ شده و بدون رنگ مورد طراحی و تولید قرار می گیرند و عرضه بازار می شوند.

 ورق های شیروانی در ضخامت های متنوعی به چشم می خورند

که از ۱ میلی متر تا ۰/۳ میلی متر تولید می شوند،

با این حال رایج ترین کاربردی که از این ورق های شیروانی می شود در ضخامت ۰/۵ میلیمتر می باشد.

شرکت های فراوانی در ایران به عنوان تولید کننده ورق های شیروانی در طرح های:

  • سفال
  • شادولاین
  • سینوسی ذوزنقه ای یا همان کرکره ای اعلام حضور می نمایند.

 

انواع  طرح های ورق شیروانی

در هنگام خرید انواع ورق های شیروانی، قبل از استعلام قیمت ورق های شیروانی به خاطر داشته باشید که چه متریال هایی تاثیر بیشتر و کدام یک تاثیر به نسبت کمتری در افزایش قیمت ها دارد؛ چرا که بر این اساس شما می توانید تولیدات معقول تری را خریداری نمایید. خریدار ورق های شیروانی مسئولیت سختی را بر عهده دارد چرا که تنوع در انواع ورق های شیروانی همواره موجب سردرگمی خریداران این محصولات بوده و همچنان هم هست. این تنوع ها از ابتدای تولید و تا پایان کار همواره وجود دارد. در خط تولید ورق ها تنوع رنگ و شکل دهی بسیار زیاد را شامل هستند.

با این حال نگران خرید  اینترنتی ورق شیروانی نباشید.

ما فراهم آورنده بهترین ها هستیم.

مزایای استفاده از ورق‌ شیروانی چیست؟

  • ورق ‌های شیروانی، از محصولاتی به شمار می روند که برای بعضی از اقلیم‌ها، به عنوان بهترین و تنها ترین حق انتخاب تلقی می گردد؛ با این حال این محصول در اقلیم ‌های دیگر نیز می‌تواند پدیدآورنده زیبا، مقاوم های بیشتری باشند. در ادامه مطلب به چن سری از دلایل محبوبیت انواع ورق‌ شیروانی اشاره خواهیم داشت، از جمله علت ها می توان به:
  • نصب سریع و آسان و همچنین کاهش زمان اجرای پروژه اشاره داشت.
  • ور‌ق ‌های شیروانی دارای رنگ ‌های بسیار جذابی هستند
  • همچنین قیمت آنها به نسبت موارد مشابه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.
  • این محصول در مقابل زلزله مقاوم می باشد، یعنی احتمال ریزش ندارند، به همین علت بسیار امن است.
  • طراحی آنها به شکلی هست که آب در ورق‌ های شیروانی جمع نمی ‌شود
  • پس در نتیجه رطوبت و بارندگی آسیبی به آن ها وارد نمی کند.
  • با مرور زمان، یکپارچگی ورق‌ شیروانی حفظ مر گردد و دچار شکستگی هم نمی شود.

پرکاربرد ترین ورق های شیروانی

پس از صحبت در خصوص مزیت های انواع ورق های شیروانی، در خصوص کارایی این محصول می توان گفت که کاربردهای متنوعی را شامل است و همچنین می توان از آنها در پوشش سقف، دیوار سوله ‌ها، و… استفاده نمود. در حوزه تولید، ورق های شادولاین را هم می ‌توان از ورق گالوانیزه ساده  یا همان نوع بی رنگ، تولید نمود و هم از ورق گالوانیزه رنگی که به همین سبب هزینه نهایی و نتیجه آن می ‌تواند با نیاز مشتری سازگارتر باشند؛ پس در هنگام پرسش به روز ترین قیمت ورق های شیروانی این مسائل را به خاطر داشته باشید.

خط تولید ورق شیروانی در تبریز

بازار همواره خواستار این محصول می باشد، زیرا پایه و اساس بسیاری از کارها وابسته به وجود ورق های شیروانی می باشد. فرایند تولید این کالا به روش رولفرمینگ صورت میگیرد. رولفرمینگ در اصل یک سبک شکل دهی می باشد که به کمک یک سری غلتک ها محقق می گردد. ورق های گالوانیزه یا ورق های رنگی به عنوان ماده اولیه وارد دستگاه می شود. عرض ورق ورودی مشخص است و با ورود به دستگاه شکل دهی آن آغاز می گردد. جایگیری این غلتک ها به نحوی است که در انتهای خط شکل دهی محصول را مقطع مورد نظر خارج میگردد.

پایه و اساس کار به شرحی که اعلام داشتیم، می باشد

ولی همچنان تولید کنندگان از متدهای خاص تری هم استفاده می کنند.

متدهایی که توانسته آنان را در رونق کسب و کارشان یاری نماید.

استعلام قیمت ورق های شیروانی در تبریز

از مزیت ها و کاربرد ها و حتی خط تولید این محصول آشکاراست که تولیدکنندگان بایستی سری تولیدات خود را افزایش دهند. اما گاها دیده می شود که هر سری تولیدی، شامل قیمت های مختلفی است. به جدای از بحث نوسانات، بعضی وقت ها گران فروشی هایی هم به چشم می خورد. این مجموعه با حذف واسطه های کاری هزینه های معقولی را توانسته برآورده سازد. ورق‌ های شیروانی، در رنگ ها و مدل‌ های مختلفی ارائه می ‌شوند و می ‌توانید از آنها در ناحیه های گوناگون سازه‌ ها استفاده نمایید. از جهت دیگر، ماجرای دوام و قدرت بالای آن مطرح است که تا سال ‌ها قابل استفاده می باشد. در صورتی که در جهت خرید ورق شیروانی نیاز به مشاوره دارید و یا می‌خواهید اطلاعات زیادتری درباره آنها به دست بیاورید، با ما تماس بگیرید.

ارتباط با مجموعه فرفورژه سازان تبریز

مشاوران خبره این مجموعه آماده هستند تا بهترین پیشنهادات و ایده ها را هم برای شما اعلام نمایند.

تا شما نیز از بابت سفارشات خود اطمینان خاطر داشته باشید.

تلفن تماس با فرفورژه سازان: 09120279201

جیمیل فرفورژه سازان تبریز برای ارتباط با ما : ferforjesazan@gmail.com