گلنرده

تولید گلنرده های آلومینیومی توسط شرکت فرفورژه سازان یکی از کارگاه‌های بزرگ تبریز در نظر دارد هر آنچه در تصورات شما است را توسط بهترین و کاملترین اکیپ طراحی کرده و با کاملترین دستگاه‌ها و کوره ها طرح مورد نظر شما را در قالب‌های طراحی شده توسط گروه فرفورژه سازان در کمترین زمان و به نحو احسن  اجرا خواهد کرد.  صفر تا صد کار خود را به گروه تخصصی فرفورژه سازان بسپارید و با خیال راحت و آسوده گلنرده های آلومینیومی خود را تحويل بگيريد.
اما چرا گلنرده های آلومینیومی پی حتما این مقاله را مطالعه کنید.  آلومینیوم فلزی بسیار محبوب در صنعت کشور ما ایران است. کاربردها و جذابیت‌های این فلز باعث شده تا بعد از آهن پرمصرف‌ترین فلز باشد با ما همراه باشید تا آ  خصوصیات این فلز پرکاربرد آگاه شوید.  اولین و مهمترین خاصیت آلومینیوم استحکام بالای آن است. یه علت دارا بودن استحکام زیاد امروزه از این فلز در صنعت خودرو سازی،  هواپیما سازی و ... استفاده های زیادی می شود. استفاده از این فلز در خودرو سازی و هواپیما سازی باعث کاهش سوخت می‌شود.  اما دومین خاصیت آلومینیوم بازتاب نور و گرما است که این خود یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آلومینیوم است برای همین خصوصیات از این فلز در ساختمان سازی بیشتر استفاده می‌شود چون بیشتر از ۹۵ درصد از حرارت ورودی را منعکس می‌کند بنابراین استفاده از این فلز در ساختمان سازی باعث خنک شدن فضای داخلی ساختمان می‌شود. سومین خصوصیات مقاوم بودن آلومینیوم در برابر خوردگی است که حتما خود شما شاهد این بوده اید که در ساختمان ها و .... آلومینیوم استفاده شده پس از ۱۰ سال همچنان صحیح و سالم به کار خود ادامه می‌دهد در حالی که اگر جنس نرده ها از جنس فولاد بود زمانی نمی گذشت که زنگ زده و پوسیده و نابود می شد. خود آلومینیوم با قرار گرفتن در هوا یک لایه ی محافظتی ایجاد می کند که در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاوم می‌شود. چهارمین خاصیت آلومینیوم شکل پذیری بی نظیر آن است که قابلیت بسیار بالایی دارد و از طرفی نقطه ی ذوب آن در مقایسه با سایر فلزات به شدت پایین است بنابراین برای تولید قطعات از آلومینیوم نیاز به انرژی کمتری می باشد. برای ساختن میلگرد آلومینیوم و انواع پروفیل از فرآیند اکستروژن و برای انواع ورق های آلومینیومی از فرآیند نورد استفاده می شود.  پنجمین ویژگی این است که در دمای پایین استحکام خود را حفظ می کند و مستحکم تر می شود.  برای همین ویژگی این فلز در ساخت بدنه ی هواپیما بسیار مناسب است.  ششمین خاصیت آن غیر سمی و بی بو بودن آلومینیوم است برای همین ویژگی خاص از آلومینیوم برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. آلومینیوم باعث محفوظ ماندن مواد غذایی از نور و رطوبت و تشعشعات فرابنفش و ..... می شود‌ . هفتمین خاصیت جذب صدا بودن آن است که به علت داشتن خاصیت جذب صدا بهتر است در سقف کاذب و نرده‌های ساختمان از آلومینیوم استفاده شود و دیگر خصوصیات آن عدم جرقه زدن در برخورد با سای  فلزات است که وقتی فلز دیگری با آلومینیوم برخورد می‌کند جرقه ایجاد نمی شود. و آخرین خصوصیات آلومینیوم قابل بازیافت بودن آلومینیوم است.  برای همین امروزه کارگاه‌های زیادی طرفدار جمع آوری ضایعات آلومینیوم شده‌اند.
و اما سخن اخر: بعد از دانستن  همه‌ی ویژگی هایی که  این فلز باارزش داراست گروه فرفورژه سازان در نظر دارد گلنرده هایی از جنس آلومینیوم را تولید کند تا ساختمان و محل زندگی و کار شما را هر چه بیشتر زینت بخشد.